PAKETERAD LÖSNING

Hi5 ServiceDesk

Visste du att vi erbjuder ett telefonnummer för First Line-support? Där kommer du direkt i kontakt med en IT-tekniker när du behöver hjälp eller vill ställa en fråga, utan att behöva gå via kundtjänsten.

Fördelar i korthet:

  • Direktkontakt med våra IT-tekniker
  • Snabb felavhjälpning
  • Nöjda och produktiva användare
  • En personlig relation med individuell service
Image

Christer Granberg

Försäljningschef

090-250 15

0730-601215

Skicka epost

Ge dina användare snabb och professionell hjälp via vår ServiceDesk

Med vår ServiceDesk-tjänst får du och dina användare en direktlinje till våra supporttekniker. Vår Servicedesk kan fungera som en första linjens teknisk support gällande allt ifrån era arbetsplatser till support i specifika applikationer. Fördelen är att användarna får snabb hjälp när dom som mest behöver det. Nyttan för din organisation är att användarna blir mer produktiva och de som arbetar med IT-frågor avlastas alla enkla ärenden som tar upp tid utan att skapa särskilt mycket verksamhetsnytta. Vår ServiceDesk kan också fungera som en samlad kontaktpunkt (sk Single Point of Contact) för hela din verksamhets supportbehov. Då slussar vi de ärenden vi ej själva kan lösa vidare till 3:e part samtidigt som vi behåller ansvaret för ärendet till dess det är löst, avslutat och återrapporterat till er. Med vår ServiceDesk får dina användare en trygg plats att få hjälp och vi etablerar en personlig relation till dig och dina användare som ringer in.

Vill du veta mer om våra supportavtal som ger dig tillgång till denna möjlighet? Kontakta oss eller lämna din mailadress här så skickar vi mer information!


    Så hanterar vi dina personuppgifter