Norrmoln™

 

Driftsinformation för Norrmoln

Som kund i Norrmoln får du via e-post löpande information om planerat underhåll, eventuella driftstörningar och annat som kan vara av intresse för dig som valt att förlita dig på Norrmoln för din IT. I samband med att du tecknar avtal anger du vem eller vilka hos ditt företag som ska få denna information, och du kan när som helst ändra detta genom att kontakta Hi5:s kundtjänst på help@hi5.se.

För att ytterligare säkerställa att du som Norrmolnskund får aktuell information om händelser i Norrmolns datacenter kan du också följa oss via Twitter. Där meddelar vi också planerade underhållsarbeten, eventuella driftstörningar, mm. Har du Twitter i din mobiltelefon har du alltid aktuell status för dina IT-system nära till hands. Anslut dig till Norrmolns driftinformationsström på @NorrmolnDrift!

 

Twitternybörjare?
Följ vår steg för steg instruktion och kontakta sedan Hi5:s kundtjänst så att vi kan ge dig rättigheterna som krävs!

Servicefönster

Hi5 utför serviceuppdateringar i vår Norrmolnsmiljö tredje onsdagen varje månad. Detta sker nattetid mellan kl. 23 och 04 för att minimera störningarna för våra kunder. Exakt start- och stopptid meddelas via Twitter och e-post. Följ oss där för att alltid få den senaste informationen!

Klicka på kalendersymbolen om du vill lägga till en stående bokning i din kalender för kommande servicefönster:

Mer information

  • E-postregistrera ärende

    Klicka på länken nedan och registrera ditt ärende genom att skicka ett mail rakt in i vårt ärendesystem! Vi kontaktar dig inom kort för att verifiera uppdraget och planera in arbetet.

  • Jonas Forsberg

    Verksamhetskonsult
    Operativt driftansvarig Norrmoln
    090-25 010
    Jonas.Forsberg@hi5.se
    Jonas kunskapsartiklar